Siirry sisältöön
Asianajotoimisto Lukander Ruohola HTO Oy Asianajotoimisto Lukander Ruohola HTO Oy
In English
  • Ihmiset
  • Palvelut
  • Referenssit
  • Julkaisut
    • Uutiset
    • Blogi
    • Artikkelit
    • Law Review -lehti
    • Uutiskirje
  • Ota yhteyttä
  • In English

Blogi

Etusivu > Julkaisut > Blogi > sosiaalinen media
22.10.2020

Vastuu vaikuttajamarkkinoinnista sosiaalisessa mediassa

Digitaalisen markkinoinnin suosio jatkaa kasvuaan ja kehittyy. Sosiaalisen median käyttäjät ovat varmasti huomanneet, miten erilaisia yhteisöpalveluja ja sosiaalisia verkostoja käytetään yhä enemmän erilaisiin markkinointitarkoituksiin. Tämä on sinänsä luonnollista – markkinointia halutaan kohdentaa sinne missä ihmiset ovat. Kun sosiaalisen median palveluja käytetään lähinnä yksityishenkilöiden väliseen viestintään, on selvää, että juuri palvelujen käyttäjät muodostavat markkinoinnin kannalta tärkeimmän voimavaran. Tunnetut sosiaalisen median käyttäjät ovat julkisuuden henkilöitä, jotka tavoittavat laajan yleisön ja fanijoukon. Tunnettuja sosiaalisen median henkilöitä kutsutaan vaikuttajiksi (influencer).

6.10.2017

SOME – mahdollisuus vai ongelma?

Viimeisen vuoden aikana on tullut esille useita tapauksia, joissa työntekijä on käyttäytynyt sopimattomasti sosiaalisessa mediassa joko työnantajaansa tai asiakastaan kohtaan. Lauantai-illan päätteeksi on haukuttu asiakkaat, työnantaja tai avauduttu milloin mistäkin koko kansaa koskettavasta aiheesta. Usein nämä tapaukset ovat johtaneet työsuhteen päättämiseen yhteisymmärryksessä työntekijän kanssa.

2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015

© ASIANAJOTOIMISTO LUKANDER RUOHOLA HTO OY

  • HELSINKI
  • TURKU
  • SALO
  • KUOPIO
  • Tietosuojailmoitus