22.5.2024

Toimisto-/asianajoassistentti Turun-toimistoomme

Hakuaika on tehtävään on päättynyt 5.6.2024. Saimme runsaasti hakemuksia, kiitos jokaiselle hakijalle!

Haastattelut ovat parhaillaan käynnissä, ja Barona on yhteydessä kaikkiin hakijoihin mahdollisimman pian.

Oletko hakemassa uusia haasteita asianajoalalla? Nautitko työskentelystä asiantuntevassa ympäristössä, vaihtelevista ja monipuolisista toimisto- sekä asiakaspalvelutehtävistä ja yhteistyöstä eri sidosryhmien kanssa? Mikäli kyllä, meillä on tarjolla sinulle uusi työ!

Haemme

Toimisto-/asianajoassistenttia

vakituiseen, kokoaikaiseen työsuhteeseen Turun-toimistoomme.

Työtehtäväsi koostuvat asianajotoimiston monipuolisista ja vaihtelevista tehtävistä, joissa toimit 2-3 asianajajan työparina. Työtehtäviisi kuuluu toimiston päivittäisten asioiden hoitaminen sisältäen mm. asiakkaiden vastaanoton, puhelinvaihteen hoitamisen, asiakaskahvitusten järjestäminen sekä toimiston muiden juoksevien asioiden hoidon. Avustat asianajajia luonnostelemalla ja oikolukemalla asiakirjoja ja mm. hakemalla tietoa eri rekistereistä sekä vastaamalla puheluihin ja viesteihin. Työssäsi kommunikoit asiakkaiden, viranomaisten ja yhteistyökumppaneiden kanssa. Tämän lisäksi huolehdit myös asiakkaisiin liittyvistä hallinnollisista tehtävistä kuten laskutuksesta ja asiakastunnistuksista. Tehtävässäsi haet tarvittaessa myös lisäinformaatiota eri lähteistä tukemaan asianajajien päivittäistä työtä.

Odotamme sinulta innokkuutta hoitaa itsenäisesti erilaisia projekteja sekä oma-aloitteisuutta ja innovatiivisuutta uusien toimintamallien kehittämiseen. Hyödyt esimerkiksi (oikeus)tradenomin tutkinnosta, joka antaa hyvät lähtökohdat tehtävän menestyksekkäälle hoitamiselle, mutta ei ole palkkaamisen edellytys. Emme odota, että sinulla on jo valmiiksi kattava juridinen osaaminen ja kokemus, vaan into kehittyä ja oppia riittää. Arvostamme kuitenkin, jos sinulla on aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelutyöstä ja toimistoympäristössä työskentelystä, sillä odotamme sinulta hyviä tekstinkäsittelytaitoja sekä osaamista MS Officen parista. Edellytämme erinomaista suomen kielen osaamista ja hyvää englannin kielen taitoa, muu kielitaito on eduksi. Tehtävässä menestyt aktiivisella, palvelualttiilla asenteella sekä kiinnostuneella otteella asianajoalaa kohtaan. Lisäksi olet työskentelyotteiltasi tarkka, huolellinen ja luotettava sekä taitava organisoimaan omaa aikaasi.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työtehtävän viihtyisässä työympäristössä, jossa osana työsuhdettasi saat lounas- ja virike-edun, työsuhdematkalipun sekä laajat työterveyspalvelut. Työaika on toimistolla arkisin klo 8.30-16.30.

Heräsikö mielenkiintosi? Jätä meille hakemuksesi sekä ansioluettelosi palkkatoiveineen 5.6.2024 mennessä Baronan rekrytointijärjestelmän kautta. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja otamme sinuun yhteyttä hakuajan päätyttyä. Työ alkaa sopimuksen mukaan viimeistään heinäkuussa 2024.

Lisätietoja tehtävästä antaa Baronalla rekrytointikonsultti Kati Blinnikka, p. 050 370 8435, parhaiten tavoitettavissa ma 27.5. klo 9-11 ja ke 29.5. klo 13-15 välisinä aikoina.